poniedziałek, 2 listopada 2015

A więc moi kochani przyszedł czas na moje pierwsze podsumowanie miesiąca. Udało mi się przeczytać aż sześć książek z czego pięć było dość opasłych.

A oto zestawienie:
Colleen Hoover – Pułapka Uczuć     (282 str.)
Kim Harrison - Przynieście mi głowę wiedźmy         (570 str.)
Kim Harrison – Dobry, zły i nieumarły         (613 str.)
Kim Harrison – Każda magia jest dobra      (678 str.)
Rachel Caine – Przeklęty dom. Bal umarłych dziewczyn.     (520 str.)
Rachel Caine – Nocna aleja. Maskarada szaleńców.            (518 str.)


Łącznie: 3181 stron
Dziennie około: 103 strony

Jestem bardzo zadowolona z takiego wyniku mam nadzieję że przyszły miesiąc będzie równie udany jak ten.





1 komentarz:

  1. Gratuluję wyniku :) Z wymienionych przez Ciebie książek czytałam tylko „Pułapkę uczuć”, którą po prostu uwielbiam. Powodzenia w listopadzie.

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń